loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 219 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

عاشقانه تر از این نیست

که در واپسین لحظات باورم

از بودن تو ، باور نکنم که رفته ای

.

.

وقتی من آن “مشترک مورد نظر” نیستم

دیگر چه فرقی می کند در دسترس بودن یا نبودنم ؟ !

.

.

دل آرام را بی تاب میکنی و دل بی تاب را آرام

آخرش نگفتی :

تو ، دردی یا درمان ؟

.

.

یار با ما بی وفایی می کند

بی گناه از من جدایی می کند

شمع جانم را بکشت آن بی وفا

جای دیگر روشنایی می کند

.

.

 

.

زندگی برای تو مرگ برای من

راحتی برای تو گرفتاری برای من

شادی برای تو غم برای من

همه چیز برای تو ولی تو برای من

مرا بیاد داشته باش !

.

.

دیر کرده ای ! عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من

انگار که رد نمیشود

نه زمان !

نه آب خوش !

.

.

سلامتی اونایی که یه روز بدون ما نمیتونستن ، الان یه روز با ما نمیتونن !

.

.

تمام پرانتزها را میبندم

رفتنت توضیح اضافی نمی خواهد

.

.

کاش امشب موهایت را تاب ندهی ، دلتنگی هایم را با هزار بدبختی خوابانده ام

.

.

در این طوفان که ماهی هم به دریا دل نخواهد زد

کجا با کشتی ات بردی ، دلم را ناخدای من ؟

.

.

این روزها حتی یک آهنگ بی کلام هم مرا به یادت می اندازد

دیگر چه برسد به خش خش برگ ها …

.

.

آنقدر تو را باور دارم که اگه بگویی باران می بارد ، از نم صدایت خیس میشوم !

.

.

گر دلی دارم بدان در دست توست

گر تنی دارم بدان سر مست توست

گر دلم را بشکنی با دست خود دل نگیرم

از تو چون دل هم ، هم مست توست

.

.

حرفامو باور کن بدجور گرفتارم

هم بغض بارونم هر لحظه میبارم

این بی قراری ها تقصیر چشماته

ای که نمیبینی تو قلب من جاته

.

.

ساعت عشق به سر میکوبد

که زمان رفت نیامد یارت

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

تا نگاهم ندهد آزارت

.

.

دلتنگم و این درد کمی نیست

که پشت هیچ خط تلفنی

صدای تو نیست

دلتنگم و این درد کمی نیست

که رو برمیگردانم و …

جای تو خالی است

.

.

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !

کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن

.

.

ساعت را خوابانده ام ! بی کوک ، بدون باطری

تا حتی هوس یک ثانیه حرکت هم به سرش نزند

گورِ پدر دقایق

با تو بودن شمارش نمیخواهد نازنینم

.

.

عادت این قبیله این است

دور آتشی که میسوزی ، می رقصند

دستت را بده تا از آتش بگذریم

آنها که سوختند همه تنها بودند

.

.

گر فراق بین ما صد منزل است

یاد تو همواره در جان و دل است

.

.

یک متن ساده را صد بار می خوانم و هیچ نمی فهممش !

نگو که رفتنت ، عوارضی نداشت

.

.

در ِ قفس را باز بگذار

پرنده اگر به تو عاشق باشد بر شانه هایت می نشیند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 671
  • آی پی دیروز : 1083
  • بازدید امروز : 4,029
  • باردید دیروز : 6,845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 30,504
  • بازدید ماه : 114,021
  • بازدید سال : 632,591
  • بازدید کلی : 7,252,466