loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 926 جمعه 22 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


میل جنسی

بعضی از خوراکی ها باعث تغییر در مقدار هورمون های ایجادکننده میل جنسی می شوند

 

هورمون ها در کاهش و افزایش میل جنسی تاثیر دارند، هورمون تستوسترون در آقایان و استروژن در خانم ها، ایجاد کننده میل جنسی می باشد. کم شدن یا زیاد شدن این هورمون ها به همان نسبت در میل جنسی تاثیر می گذارد

مرتضی ساسانی بازدید : 852 یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


  اخبارپزشکی ,خبرهای پزشکی,رزماری

محققان دریافتند اسانس عطر رزماری منجر به افزایش حافظه در دانش‌آموزان می‌شود.

 به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، محققان دانشگاه نورثامبریا دریافتند عطر و بوی رزماری منجر به افزایش حافظه  در کودکان می‌شود.

 

مارک ماس و ویکتوریا ارل، این آزمایش را بر روی 40 کودک 10 تا 11 ساله مورد مطالعه قرار دادند.

 

این کودکان به طور تصادفی به مدت 10 دقیقه در یک اتاق با اسانس رزماری و اتاقی بدون عطر و بو قرار گرفتند. این آزمایش به طور جداگانه انجام شد و نتایج آن مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بررسی‌ها نشان داد کودکانی که در اتاق معطر بودند، نسبت به دانش‌آموزانی که در اتاق بدون عطر و بو قرار گرفته بودند، نمرات بالاتری را کسب کردند.

 

مطالعات قبل حاکی از آن بود که اسانس عطر رزماری ادراک شناختی در افراد سالم را افزایش می‌دهد که  این موضوع برای کودکان در سن مدرسه مهم است.

 

مرتضی ساسانی بازدید : 1001 یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

پاک کردن میگو

ابتدا میگو‌ها را در کمی آب بجوشانید تا پوسته آن نرم شود سپس پوست میگو را بگیرید و پس از جدا کردن پوست، سر میگو را با دست جدا کنید و با کارد یک شیار نازک پشت کمر آن ایجاد و با دست روده دراز و سیاهی را که در آن شیار است بگیرید و میگو‌ها را با آب سرد شسته و در صافی بریزید تا آب آن گرفته شود سپس آن‌ها را به ازای هر وعده بسته بندی کنید.

 

روش های پاک کردن میگو,راهنمای پاک کردن ماهی و میگو

ابتدا میگو‌ها را در کمی آب بجوشانید تا پوسته آن نرم شود سپس پوست میگو را بگیرید

مرتضی ساسانی بازدید : 1004 یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


نشانه های مرد موفق

مرد رویایی مردی است که صبر و حوصله داشته و با تمام توان به تعهدات خود عمل کند‎

 

زنان همیشه در ذهنشان تصویری از یک مرد رویایی قرار دارد، تصویری که احتمالاً مردان کمی بتوانند همان مردی باشند که در ذهن همسرانشان جای گرفته است. با این حال رسیدن به این جایگاه کار دشواری نیست.

 

برخی ویژگی‌ها وجود دارد که زنان دوست دارند شریک زندگی‌شان آن‌ها را داشته باشد. پایبندی به این 9 ویژگی، مردان را در نگاه همسرانشان به "مرد رویایی" مبدل می‌کنند.

مرتضی ساسانی بازدید : 877 شنبه 16 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


گفت‌وگو با شریک زندگی‌

یکی ‌از ‌مشکلات بین همسران، این است که نمی‌دانند چطور درباره موضوعات مختلف صحبت کنند

 

تردیدی نیست زنان و مردان در بسیاری از موارد از جمله چگونه اندیشیدن، صحبت کردن و رفتار‌های خود، با یکدیگر متفاوتند، ولی برای برقراری یک ارتباط موفق و نتیجه‌بخش، باید ببینیم چگونه می‌توان با وجود تمام این تفاوت‌ها، ارتباطی به دور از تنش و جر و بحث داشت، یعنی در واقع گفت‌وگو با شریک زندگی‌مان را بیاموزیم.

مرتضی ساسانی بازدید : 1174 شنبه 16 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

اگر دوست دار طراحی و دکوراسیون هستید، حواستان باشد که بهار رسماً آغاز شده است. از آنجایی که رنگ های فضای بیرون و طبیعت از خاکستری غم انگیز به رنگ های روشن و رنگی تغییر یافته اند، طراحی های داخلی ما نیز به ذره‌ای از طراوت و شادابی احتیاج دارند، پس بهترین راه برای طراوت بخشیدن به فضای خانه تان استقبال از مدهای فصلی است.

ترفندهای دکوراسیون,دکوراسیون بهاری امسال

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مرتضی ساسانی بازدید : 1041 شنبه 16 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

علت کودک بی انظباطی کودک,بی نظمی در کودکان

آموزش نظم و انضباط به کودک یکی از دغدغه های خانواده ها در ارتباط با فرزندانشان است

 

بیشتر بچه هایی که رغبتی به مرتب کردن اتاق و وسایل شان ندارند، یک دلیل مشترک دارند: آنها فقط نمی خواهند این کار را انجام دهند، و بچه های زیادی هستند که در برابرمرتب و منظم بودن گهگاه مقاومت نشان می دهند. برای آنها معمولا چیزهای دیگری هیجان انگیز است، مثل تماشای تلویزیون یا ارتباط با دوستان.

بیایید از زاویه دیگری به این قضیه نگاه کنیم؛ اگر شما قرار باشد انتخاب کنید که کاری مفرح و لذت بخش انجام دهید یا کاری که برای تان مثل یک وظیفه کسل کننده است، کدام را انتخاب می کنید؟

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

مرتضی ساسانی بازدید : 1024 شنبه 16 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


مضرات موبایل برای کودکان

تماس کودکان با وای فای و... می تواند روی مغز و بدن و  رشد جسمی و روحی‌اش اثر بگذارد

 

 لابد تا به حال صدها بار با اخباری در خصوص تأثیرات منفی استفاده از تلفن همراه، تل لت، لپ تاپ و... برای کودکان رو به رو شده‌اید یا دغدغه‌ای که خودتان از زمان بارداری تا الان با آن دست و پنجه نرم کردید این بوده است که آیا اشعه‌های ساطع شده از این وسایل یا تماس کودکان با وای فای و... می تواند روی مغز و بدن و به طور کلی رشد جسمی و روحی‌اش اثر بگذارد یا خیر. پس قرار است گجت‌ها را زیر ذره‌بین بگذاریم و زیر و بمشان را در بیاوریم.

مرتضی ساسانی بازدید : 1085 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


افزایش هوش کودک 1 ساله,تقویت هوش کودک

 راه‌ها وعوامل زیادی برای رشد و تحریک مغز نوزاد و کودک نوپا وجود دارد

  

اگر قصد باردارشدن دارید، باردار هستید و یا به تازگی تازه صاحب نوزاد شده‌اید و دوست دارید مغز فرزندتان بهترین رشد ممکن را داشته باشد، مقاله پیش رو به طور خلاصه دربرگیرنده نکات کاربردی است که در رشد بهتر فعالیت‌های مغزی کودک و مهارت‌های اجتماعی ناشی از آن کمک زیادی می‌کند.

کارشناسان به راه‌ها وعوامل زیادی برای رشد و تحریک مغز نوزاد و کودک نوپا اشاره می‌کنند.
از غذایی که در دوران حاملگی می‌خورید تا فعالیت‌هایی که نوزاد تجربه می‌کند و در نهایت بازی‌های مختلفی که به طور فردی یا گروهی انجام می‌دهد، همه و همه در شکل‌گیری رشد مغزی نوزاد تا رسیدن به سن نوپایی و خردسالی تأثیرگذار است.

مرتضی ساسانی بازدید : 334 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 علائم بیش فعالی,درمان بیش فعالی کودکان

غذاهایی که کودکان بیش فعال باید از خوردن آن‌ها اجتناب کنند

 

تحقیقات نشان می‌دهد؛ کودکان بیش فعال، مصرف غذاهای شیرین از قبیل شکلات و کافئین و غذاهای تند را به دلیل محرک بودن باید کاهش دهند.

در قسمت قبلی این مطلب درباره‌ی غذاهای مفید برای کودکان بیش فعال توضیحاتی ارائه شد. در این مطلب می‌خواهیم مروری داشته باشیم بر غذاها و عادات غذایی مضر. با ما همراه باشید....

مرتضی ساسانی بازدید : 287 شنبه 02 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

چگونه تماشای بیش از حد تلویزیون و کامپیوتر فرزندمان را کنترل کنیم؟


تماشای بیش از حد تلویزیون

تماشای بیش از حد تلویزیون، بازی با کامپیوتر و گوشی  های هوشمند مشکل امروز والدین 

 

«بسه دیگه! نمی خوای پاشی؟ از صبح که بیدار شدی، نشستی پای کامپیوتر و انگار دسته بازی چسبیده به دستت که اونو روی زمین نذاشتی! خب من چی کار کنم از دست تو؟ دیروز هم که نشستی پای تلویزیون و پشت سر هم برنامه  های تلویزیون رو دیدی. چشماتم که کاسه خونه، دیگه چیزی نمونده تا کاملا کور بشی! خب بلند شو دیگه!» دلیل مطرح شدن این جملات که هم برای بعضی والدین و هم برای کودکان آشنا ست، نداشتن قوانین تماشای تلویزیون و استفاده از کامپیوتر در خانه  هاست.

سلیمان پور، روان شناس تربیتی با گفتن این جمله که تماشای بیش از حد تلویزیون یا بازی با کامپیوتر و گوشی  های هوشمند تلفن همراه یکی از موضوعاتی است که برای بعضی پدر و مادر های امروزی دردسرساز شده است، نکاتی را به والدین گوشزد می کند تا بتوانند چنین مشکلاتی را حل کنند.

مرتضی ساسانی بازدید : 288 شنبه 02 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

 

 

 

ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست!!!

 

انتظارات مردان از زنان

انتظارات مردان و زنان از همدیگر در زندگی زناشویی بسیار متفاوت است

 

انتظارات مردان و زنان از همدیگر در زندگی زناشویی بسیار متفاوت است. در این مقاله قصد داریم انتظاراتی که مردان در زندگی زناشویی از همسرشان دارند را بیان کنیم.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 364
  • بازدید امروز : 2,163
  • باردید دیروز : 2,302
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 28,687
  • بازدید ماه : 112,179
  • بازدید سال : 448,056
  • بازدید کلی : 7,067,931