loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 255 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  روزنامه ایران، مردم سالاری، جوان و همشهری در صفحات امروز خود به مطالبی همچون ورود خودروهای داخلی ایران در سال 94، بی اشتیاقی مردان برای  معلم شدن، تاکید کانون‌های باز نشستگی و افزایش مناسب حقوق سال آینده و…اشاره کردند  که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.
روزنامه مردم سالاری:
افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه امروز به ویژه آسیب ها و معضل‌های اجتماعی ویژه زنان از مهم ترین دغدغه‌های شهروندان و مسئولان است.
  افزایش رشد صعودی طلاق و گسترش جمعیت زنان مطلقه به آن‌جایی رسیده است که رشد سن طلاق در زنان کاهش یافته است.
روزنامه مردم سالاری در صفحات اجتماعی خود به موضوع 12درصد زنان مطلقه که زیر 20سال دارند می‌پردازند.
در این گزارش ‌آمده است: با بررسی روند 50ساله کشور مشخص می‌شود که روند طلاق همواره در جامعه رو به رشد بوده اما در چند اخیر این پدید افزایش چشم گیری داشته است.
در ادامه نیز موضوع وجود 12درصد زنان مطلقه زیر 20سال ، وجود از هر پنج ازدواج یک طلاق در سال 92 و از هر سه ازدواج یک طلاق در استان البرز، کاهش مدت زمان زندگی زوجین، افزایش آمار طلاق‌های کمتر از دو سال و افزایش طلاق‌ها در دوران عقد، آثار مخرب پس از طلاق، لزوم آموزش‌های پیشگیری از طلاق از کودکی و…بررسی می‌شود.
 
روزنامه جوان:
*مردان شوقی برای معلم نشدن ندارند
روزنامه جوان در صفحه اجتماعی امروز خود به مردان شوقی برای معلم شدن ندارند، می‌پردازند.
این روزنامه در این باره آورده است؛ دوره ابتدایی هم از لحاظ کمی یعنی تعداد معلمان و دانش آموزان و  هم از لحاظ کیفی یعنی تاثیری که این دوره در موفقیت تحصیلی دانش آموزان در سراسر زندگی و دوران تحصیل دارد، از اساسی‌ترین و مهم ترین منابع تحصیلی است.
در ادامه نیز بررسی‌ موضوع‌های لزوم توجه به معلمان مرد در دوران ابتدایی ویژه دانش آموزان پسر، افزایش حضور معلمان زن در پایه ابتدایی در مدارس کنونی، ارتباط دانش آموزان ابتدایی با معلمان، جایگاه دوره ابتدایی در آینده دانش آموزان، غلبه دخترانگی در دانش آموزان پسر، مردان از مدارس فراری‌اند و….صورت می‌گیرد.
 
روزنامه ایران:
*تاکید کانون‌های باز نشستگی و افزایش مناسب حقوق سال آینده
روزنامه ایران در صفحه اجتماعی خود به مو ضوع تاکید کانون های باز نشستگی در  افزایش حقوق سال آینده می‌پردازد.
در این گزارش آمده است: در شرایطی که بیش از 60درصد مستمری بگیران و باز نشستگان حداقل حقوق بین 600تا 700هزار تومان می گیرند و قادر نیستند با این مبلغ بخشی از هزینه‌های  ماهانه زندگی خود را تامین کنند انتظار می رود در سال 94 نیز افزایش حقوق باز نشستگان به میزان مناسب اعمال شود.
در ادامه نیز موضوع‌های روند افزایش حقوق سالانه کارگران در شورای عالی، تایین  حقوق باز نشستگان اجتماعی، تعیین مزایا ویژه باز نشستگان ، پوشش 15روزه زندگی روز مره باز نشستگان با حقوق فعلی‌شان و….بررسی می‌شود.
همچنین روزنامه ایران در صفحه اجتماعی خود به موضوع‌های آغاز به کار محیط یاران افتخاری از 15فروردین، کاهش سرعت در آزاد راه تهران-کرج-هشتگرد، تمدید مهلت تحویل مدارک طرح ترافیک تا ده روز دیگر می‌پردازند.
روزنامه همشهری:
*اعزام بیش از 5هزار شهروند به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا امروز
روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع اعزام بیش از 5هزار شهروند به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا امروز می‌پردازند.
این روزنامه در این باره آورده است: بیش از 5هزار شهروند در هفتمین مرحله از کاروان راهیان نور شهرداری تهران با برنامه ریزی باغ موزه دفاع مقدس به مناطق عملیاتی میانی، غرب و جنوب اعزام شده‌اند.
در ادامه نیز موضوع‌های جایگاه مناطق عملیاتی جنوب کشور در زندگی مردم، لزوم توجه به مسائل تربیتی و مسائل اخلاقی جامعه، اعزام  کاروان‌های راهیان نور در سه نوبت سال، اعزام کاروان‌های مردمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور و…بررسی می‌شود.
 
همچنین روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های افزایش تعداد ایستگاه‌های مترو تهران به 90ایستگاه، وعده پلیس برای ورود خودروی داخلی در سال 94، بتون ریزی سازه جدید پل ستارخان در هفته جاری، لزوم تمرکز زدایی و شکل گیری حکومت‌های محلی می‌پردازد.
انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران – اجتماعی

برچسب ها از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 آپدیت , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 دانلود , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 نرم افزار , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 نسخه جدید , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 بروزرسانی , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 اموزش , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 سریال نامبر , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 کد , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 دانلود رایگان , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 کتاب پی دی اف , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 دمو , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 پیش نمایش , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 نسخه رایگان , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 تصویر , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 درایور , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 اخرین نسخه , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 خواندن , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 کتاب الکترونیکی , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 ورژن جدید نرم افزار , از بی اشتیاقی مردان برای معلم شدن تا ورود خودروهای داخلی ایرانی در سال 94 اپدیت جدید نرم افزار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 248
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 941
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 4,226
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 12,361
  • بازدید ماه : 95,878
  • بازدید سال : 614,448
  • بازدید کلی : 7,234,323