loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 278 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد


رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان گفت: قرار بود کي‌روش امروز به ايران بيايد و آخر شب برگردد که از او خواستيم آخر هفته عازم ايران شود.

 

 علی کفاشیان درباره جلسه‌ای که درباره حق پخش تلویزیونی برگزار شد، گفت: گزارشی از عملکرد مذاکرات‌مان درباره حق پخش تلویزیونی را به صورت کامل به مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری اعلام کردیم. البته راجع به مبلغ این قرارداد صحبتی نشد چرا که پیش از این درباره آن حرف زده بودیم و قرار شد بیانیه‌ای در همین رابطه صادر شود که آن را در اختیار شما خبرنگاران قرار خواهیم داد

به گزارش فارس، وی درباره قرارداد کی‌روش هم خاطرنشان کرد: او می‌خواست امروز به ایران بیاید و شب برگردد اما ما به او اعلام کردیم که امروز گرفتار هستیم و قرار شد آخر هفته به ایران بیاید چرا که خود من در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مالزی می‌روم تا در جلسه کمیته اصلاح ساختار AFC شرکت کند.

کفاشیان افزود: به قرارداد کی‌روش چیزی اضافه نشده و ما مفادی را اضافه نکردیم اما یکسری تغییرات بوده که مد نظر هر دو طرف بوده و این تغییرات جزئی را اعمال می‌کنیم البته این تغییرات شامل فرد نیست اما تأکید ما بر روی مربی ایرانی بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره حضورش در جلسه کمیته اصلاح ساختار AFC هم خاطرنشان کرد: این کمیته مثل کمیته های دیگر با کمک چند عضو وارد بحث می‌شود تا اگر تغییراتی قرار باشد برای ساختار AFC داده شود اعمال کنیم.

کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود آیتم‌هایی در قرارداد کی‌روش نبوده اما بعدا به آن اضافه شده، گفت: در قرارداد ایشان یکسری آیتم‌ها وجود دارد مثلا حضور مربی ایرانی نبود که ما آن را اضافه کردیم البته او گفت که سرپرست در تیم ملی نباشد و ما هم قبول کردیم البته سرپرست موقت بوده که کارها را انجام دهند اما سرپرست دائم نه.

وی درباره اجلاسی که با تیم‌های آسیای میانه برگزار شده است، اظهار داشت: در این باره با کشورهای آسیای میانه اقداماتی را انجام داده‌ایم و اگر تصمیمی گرفته شود رسمی و قابل اجرا خواهد بود.

کفاشیان درباره اینکه آیا کی‌روش بعد از انعقاد قرارداد در کشورمان می ماند یا خیر گفت: بله او باید در ایران بماند چرا که قرارداد دارد و اگر پیش از این ایران می رفت به دلیل مسائل کاری بود.

کفاشیان در پایان گفت: دادگاه کی‌روش فردا برگزار می شود.
برچسب ها سایت تفریحی سه سوت , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد آپدیت , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد دانلود , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد نرم افزار , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد نسخه جدید , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد بروزرسانی , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد اموزش , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد سریال نامبر , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد کد , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد دانلود رایگ , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد کتاب پی دی , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد دمو , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد پیش نمایش , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد نسخه رایگان , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد تصویر , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد درایور , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد اخرین نسخه , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد خواندن , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد کتاب الکترو , اخبار ورزشی جدید کفاشيان: کي‌روش آخر هفته به ايران مي‌آيد ورژن جدید ن ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 214
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 950
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 4,524
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 12,659
  • بازدید ماه : 96,176
  • بازدید سال : 614,746
  • بازدید کلی : 7,234,621