loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 330 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (1)

 

فتایى دارى چیست؟؟

.

.

یعنى شما کسانى رو دارید که حواسشان به شما هست..

 


 

دیگه حمید معصومی نژاد رررررررررم قدیمی شده؛

.

.

خالید صبارنا
صادا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
فالاسطیییییییییییین

 


 

امروز رفتم کتابخونه یه چند تا کتاب بگیرم یه کتاب دیدم روش نوشته :
پسرها چه دخترهایی را دوست دارند!!!!!
.
.
والا ما تا یادمون میاد پسرها همه دخترا رو دوست دارن.
دیگه طبقه بندی نمیخاد

 


 

این کوفت که آقایون به خانمشون میگن میدونین یعنی چی ؟
.
.
ک : کل
و : وجودم
ف : فدای
ت : تو

اینو داشته باشین ، تا بریم رمز گشایی سایر کلمات آقایون…

 


 

ستاد روحیه بخشیدن به خانمها…

آهای شمایی که به دنبال آدم جذاب میگردید!

دیگه نگردید!!
.
.
من اومدم
ماشالله ماشالله خدا حفظم کنه

 


 

ﺟﻮﺍﻫﺮﯼ ﺩﺭ ﻗﺼﺮ ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ ؟؟؟ .!!!
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺟیگری ﺩﺭ تلگرام
(ツ)
<( (>
//
حرف اضافه هم نباشه.
کسی اعتراضی داره عایاااااا؟!؟! 👀

 


 

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻋﺼﺮﺍ ﻭ ﺷﺒﺎ
پسرا یکم ﺧﻮﺷﮕﻞ به نظر میرسن ؟
.
.

ﻧﻮﺭ ﮐﻤﻪ ، ﺩﯾﺪ خوب نیست نمیشه
ﺑﻪ ﻋﻤﻖ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﭘﯽ ﺑرد

 


 

یه دوست داشتم اﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ مانی ﺑﻮﺩ…

.

.

نه خدایی مانی ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ﺁﺧﻪ ؟
ﺍﺻﻐﺮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ! اصغرررررررررر

 


 

روزی مردی تصمیم گرفت تمام مشکلات خود را به دریا بسپارد
.
.
اما..!!!
هرکاری کرد زنش سوار قایق نشد…!

 


 

از خدا که پنهون نیست
.
.
ولی خدا رو صدهزار مرتبه شکر که از شما پنهونه !!!
وگرنه میذاشتین تو تلگرام و اینستا، الان کل ایران میدونستن !!

 


 

روش های رفتن به خارج

.

.

۱- با ماشین
۲- با اتوبوس
۳- با هواپیما
۴- با قاچاق
۵- با فتوشاپ!

 


 

برناﻣﻪ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ بچه مایه دارا:
.۱ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﻢ .
۲ . ﺳﻮﺍﺭ ﻻﻣﺒﻮﺭﮔﯿﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻢ .
۳ . ﻣﯿﺮﻡ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ
۴ . ﻋﺼﺮ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ
.
.
ﻣﻨﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﺭﺍ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ :
۲
۳
۴
۱
نخند
بذار تو حال خودم باشم

 


 

ﻣﻴﮕﻦ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺑﺮﻑ ﺳﺎﻝ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﻛﺴﻲ ﺑﺎﺷﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻱ

ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭﺵ ﻣﻴﻤﻮﻧﻲ
.
.
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ شوفاژ…

 


 

هوا شناسی اعلام کرد
👧
👗
👡👡

هوای منو داشته باشی

آی ام بی عشق

آی ام خییییلی مظلوممممممممممم

آی ام ظاهرا شاد ولی از درون غمگین

 


 

در حال حاضر من فقط شرایط ازدواج با دختر شماعی زاده رو دارم !

.

.

اون بزرگوار میفرمود :
.

دوماد ما باید شازده باشه
عاشقونه دلو باخته باشه
واسه دختر دل نازک ما
دو سه میلیونی اندوخته باشه
.

الان ۲ و پونصد دارم
بنظرتون قبول میکنه حسن آقا ؟

 


 

خدایا  این همه چاله چوله تو زندگیمونه 

.

.

دوتاشم مینداختی رو لوپمون خب

یکم تو دل برو تر میشدیم. والا..

 


 

ما که دوران دانش آموزیمون تموم شد
اما آخرش نفهمیدیم موقع ثبت نام ،
.
😝😝
،
.
این ۱۲ قطعه عکس سه در چهارو ، برا چی میگرفتن ؟
یهو یادم افتاد اعصابم خورد شد…

 


 

ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﭘﻮﻟﺶ ﺷﺪﻩ ﺳﯿﺼﺪ ﻭ ﺑﻴﺴﺖ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻪ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ !!!!…..
.
.
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﻴﮕﻪ : ﻓﻘﻂ ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﭼﻴﺰﻳﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻣﻦ ﺩﻫﻨﺘﻮ ﺳﺮﻭﻳﺲ
ﻣﯿﮑﻨﻢ !!!…
ﺻﺒﺢ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ

 


 

اعتراف میکنم که وقتی
.
.
یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه:
صدات قطع و وصل میشه …
بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد؟؟؟
۹۹% میگن آره آره الان خوبه

 


 

زشت ترین ﭘﺴﺮ  کره  زمین هم که باشی . . .

.

 

ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮﻱ
خیلی هم جیگری قربونت برم من الهی

 


 

دغدغه های یک پسر:
سربازی نرفتم
 کار نیست
خونه ندارم:(
 ماشین ندارم …:(
.

.

دغدغه های یک دختر:
ناخنم شکست
 مهناز زودتر از من شوهر کرد o_O |||
 برنجم خمیر شد (-_-)
 وااااااااااای عروسکمو نخوابوندمO_O
.
.
اخری منو داااغون کررررد

 


 

چنان میزنمت که ندونی مقسومی یا مقسوم علیه
.
.
اینو از گروه اساتید ریاضی برداشتم!!
.
.
یکم بیشتر قدرمو بدونید
میبینید چقدر مشقت میکشم براتون جوک بیابم!

 


 

ینی تو روح اون معلمی که موقع روخونی…
 می دید من دارم با بغل دستیم حرف میزنما!!!
یههویی می گفت:
.
.
ادامه شو تو بخون!!!
عقـده ای بدبخت
.
یدفعه یادم افتاد اعصابم خورد شد

 


 

اﻭﻥ ﭼﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻫﯿﭻ ﺧﻮشگل و خوشتیپی توﺵ ﭘﺎ نذﺍﺷﺘﻪ؟؟؟؟؟
.
.
ﭘﯽ ﻭﯼ ﻣﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺘﻪ ..
نخند و از سر به زیر بودنمه وگرنه اتوبان راه مینداختم تو پی ویم

 


 

یه عطسه کردم،سریع رفتم قرص خوردم،سوپ درست کردم، آب نمک قرقره کردم،

وقتی داشتم آب‌ جوش میخوردم یهو ویروس اومد بیرون گفت:
.

.
باشه بابا وحشی ، خودم میرم…!

 


 

واکنش آقایون در برابر آرایش خانومهاشون …..
.
.
وقتى میخوان برن خرید !!! مگه میخواى برى مهمونى …
وقتى میخوان برن مهمونى !!!! مگه میخواى برى عروسى
وقتى میخوان برن عروسى !!!! مگه تو عروسى !!!

 


 

قبلا قهر کردن و کات کردن آسونتر بود.
.
.
.
الان باید از صدجا طرفو بلاک کنی
( فیسبوک ، توییتر ، واتس اپ ، وایبر ، لاین ، بیتاک ، دی دی ، اینستاگرام ، تلگرام … )
هفت خان رستمه !
.اخرشم از یه جایی میاد فحشو میده و میره..

 


 

ایرانی ها وقتی از خونه میرن بیرون
میگن : آخیش پوسیدیم تو اون چاردیواری
وقتی برمیگردن میگن: هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

.

.

خود درگیری از صفات بارز ما ایرانیاست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali در تاریخ 1394/09/07 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.عالی بودن
دستت طلا
شکلک))))


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 832
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 3,300
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,435
  • بازدید ماه : 94,952
  • بازدید سال : 613,522
  • بازدید کلی : 7,233,397