loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 271 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

 

فروردین:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

 

اردیبهشت:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

 

خرداد:

امروز زیاد انتظارات خود را بالا نبرید چرا که ممکن است با برآورده نشدن انتظاراتتان احساس سرخوردگی کنید. شما نسبت به خانواده، دوستان و همکاران خود بسیار با ملاحظه و دلسوز هستید، شما همیشه همینطور هستید، اما اطرافیان امروز بیش از همیشه متوجه این ویژگی شما و نسبت به آن قدردان هستند. این بهترین فرصت است برای اینکه از این موقعیت خود استفاده کرده و با این قدرت خود مشکلی که در خانواده وجود دارد را ختم به خیر کنید. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید.

 

تیر:

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

 

مرداد:

اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

 

شهریور:

مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

 

مهر:

وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید آیا این همه مشغولیتی که برای خودتان ایجاد کرده اید از انرژی فراوانی است که دارید یا این که می خواهید خودتان را غرق کرده و از واقعیت ها فرار کنید؟ امروز ممکن است شخصی که حتی فکرش را هم نمی کنید از شما به خاطر اشتباهش عذرخواهی کند. چنانچه در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید امروز ممکن است در جمع آوری اطلاعات به مشکل بر بخورید. برخی از اطلاعات و حقایق مبهم به نظر می رسند و بهتر است این پروژه را چند روزی تعطیل کنید و خودتان را بیهوده درگیر کای که نتایج ناچیزی برایتان خواهد داشت نکنید. حداقل امروز را دست نگه دارید و از روز جمعه خود لذت ببرید و به ذهنتان استراحت دهید

 

آبان:

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

 

آذر:

لبخند بزنید! این انرژی مثبت شما مسری است و به اطرافیانتان نیز سرایت خواهد کرد. نه تنها به اهدافتان امیدوار خواهید بود، بلکه این انگیزه را نیز خواهید داشت که برای به دست آوردن آنها تلاش کنید. ترکیب بی نظیر واقع گرایی و مثبت اندیشی در شما همه را به خود جذب خواهد کرد و می توانید دیگران را نیز به دنبال کردن رویاهایشان تشویق کنید. با نادیده گرفتن افراد منفی نگر و تمرکز بر اهدافتان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. درست است که لذت بردن از رابطه عاطفیتان مهم است، اما آیا احترامی که انتظار دارید را از این رابطه دریافت می کنید؟ آیا به همان اندازه که برای عشقتان مایه می گذارید از جانب او نیز دریافت می کنید؟

 

دی:

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

 

بهمن:

امروز تحت تاثیر احساسات کارهایی انجام می دهید که در حالت عادی از شما بعید به نظر می رسند. اما هیچ اشکالی ندارد که احساسی که نسبت به نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگیتان دارید را با آنها در میان بگذارید. در واقع این کار باعث تقویت روابط شما با آنها خواهد شد. اگر احساس می کنید کسی که دوست دارید به شما نیاز دارد منتظر تماس او نمانید و به حمایت از او بشتابید. مجردها ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوند که به زودی تبدیل به عشق آنها خواهد شد. امشب می تواند شبی رؤیایی برای شما باشد، همراه با عشقتان رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امشب برای شما شب عشق خواهد بود.

 

اسفند:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 119,064
  • بازدید سال : 454,941
  • بازدید کلی : 7,074,816