loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 234 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

 


اين مهاجم عقيده دارد که گزينه‌هاي جديد خط حمله در ورزشگاه امارات مزيت توپچي‌ها نسبت به رقبايشان در ليگ برتر خواهد بود و اميدوار است که طي «چند هفته» به ميادين بازگردد.

 

 به گزارش "ورزش سه" تئو والکات نمی‌تواند برای بازگشت به آرسنال و بازی در کنار الکسیس سانچس و دنی ولبک صبر کند؛ دو مهاجمی که با مبلغ کمی کمتر از 50میلیون پوند تابستان امسال به «امارات» آمده‌اند.

«انتظار دارم که ما سریع‌ترین خط حمله را در لیگ برتر داشته باشیم. روزهای هیجان‌انگیزی در راه است. آن‌ها خود جنس هستند. الکسیس خیلی سریع در تیم جا افتاد. دنی بچه‌ی سخت‌کوشی است، او همیشه قلبش را در زمین می‌گذارد. بعضی وقت‌ها من فکر می‌کردم که او نیاز دارد تا کمی خودخواه‌تر باشد، برای همین دوشنبه‌شب برایش خیلی خوشحال بودم. این چیزی‌ست که در او تغییر کرده و او گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند، البته مگر این که من را در موقعیت خوبی ببیند.»

والکات که از ماه ژانویه به دلیل مصدومیت شدید زانو از میدان دور بوده می‌گوید: «گاهی شما باید به این مصدومیت‌ها به عنوان یک موهبت نگاه کنید. من هرگز این فرصت را نداشتم که روی قدرت پاهایم کار کنم. در نتیجه امیدوار ام که سریع‌تر و قوی‌تر برگردم. این مصدومیت همیشه نه ماه طول می‌کشد. می‌دانم که شایعاتی هست که من به بازی با تاتنهام می‌رسم، که این اتفاق قطعا نخواهد افتاد. اما می‌دانم که تنها چند هفته تا بهبودی کامل فاصله دارم.»
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 986
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 7,010
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 15,145
  • بازدید ماه : 98,662
  • بازدید سال : 617,232
  • بازدید کلی : 7,237,107