loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 283 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم‌گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

متولد اردیبهشت : امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

متولد خرداد : از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

متولد تیر : شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

متولد مرداد : شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی‌توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می‌کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

متولد شهریور : الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

متولد مهر : امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریك كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

متولد آبان : شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید. دلیل این كارتان این است كه باوجود تمام مشكلاتی كه وجود دارد نمی‌خواهید مشكل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید كه باید گفته شوند. فراموش نكنید حرفی كه شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌كند، بلكه روش بیان شما ممكن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینكه از كسی خجالت بكشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

متولد آذر : امروز شما وقتی كه به درخششهای ذكاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینكه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای كه الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست كه آزمایش كردن روشهای قدیمی را رد كنید، اما اكنون یك ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه كند. سعی كنید كه ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فكر می‌كنید امكانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد كاوش قرار داده و بعداً طبق این امكانات اقدام كنید.

متولد دی : امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

متولد بهمن : اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

متولد اسفند : ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 816
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 3,239
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,374
  • بازدید ماه : 94,891
  • بازدید سال : 613,461
  • بازدید کلی : 7,233,336