loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 414 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

متولد اردیبهشت : الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

متولد خرداد : عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

متولد تیر : در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

متولد مرداد : شما امروز بیشتر از همیشه درباره عشق و افسانه جدی هستید و ممکن است بدنبال راه‌هایی باشید که علاقه تان را در مسیر یک رابطه هیجان انگیز امتحان کنید یا اینکه بدنبال ایجاد رابطه‌ای جدید با شخص دیگری باشید. اما وضعیت غمگین و محزون شما می‌تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می‌تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

متولد شهریور : با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

متولد مهر : امروز در عین حال كه نقش یك انسان اجتماعی را بازی می‌كنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری كه روی دوشتان سنگینی می‌كند فرار كنید. زمان كمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن كار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینكه زندگی آنقدرها هم كه شما فكر می‌كنید سخت نیست.

متولد آبان : حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.

متولد آذر : علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

متولد دی : شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

متولد بهمن : شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.

متولد اسفند : شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 949
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 4,473
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 12,608
  • بازدید ماه : 96,125
  • بازدید سال : 614,695
  • بازدید کلی : 7,234,570