loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 239 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

متولد اردیبهشت : هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است که شما همکاریهای قبلی‌تان را تمام کنید. پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

متولد خرداد : اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

متولد تیر : ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می‌رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

متولد مرداد : هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

متولد شهریور : شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولد مهر : اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

متولد آبان : ‌ دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

متولد آذر : در حالی که اکثر مردم در حال برنامه‌ریزی کردن برای تعطیلات خود می‌باشند، شما اکنون قصد برنامه‌ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می‌باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.

متولد دی : اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم كار خاصی نكرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی كه اهمیت دارد این است كه زودتر دست به كار شده و عزم خود را جزم كنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فكركردن به حواث تلخ كه هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نكنید.

متولد بهمن : شما به اندازه كافی كار كرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح كردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینكه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یك كار جدید و سرگرم كننده در خانه برای خود پیدا كنید و یا یكی از دوستانتان را به خانه دعوت كرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.

متولد اسفند : شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,308
  • باردید دیروز : 4,889
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,308
  • بازدید ماه : 120,764
  • بازدید سال : 456,641
  • بازدید کلی : 7,076,516