loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 233 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود. ﺁبان شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

متولد اردیبهشت : شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

متولد خرداد : اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

متولد تیر : الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

متولد مرداد : ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

متولد شهریور : امروز شما بى‌نهایت خوش بین هستید و حتى براى یک لحظه مى‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌اى هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی مى‌کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتى که شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد. اردیبشهت امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

متولد مهر : به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!

متولد آبان : شما امروز فرصت دارید که خوشی و سلامت در زندگی تان را افزایش دهید،‌ چرا که ونوس،‌الهه عشق، هم اکنون وارد نشان شما می‌شود و در یک اقدام بی سابقه و نادر برای چهار ماه بعدی در نشان شما منزل خواهد کرد. اگر چه این اخبار کاملا خوشایندی است، ولی لازم است که شما بیشتر درباره کارهایی که برای خوشی‌ها و لذت‌های نفسانی انجام می‌دهید فکر کنید. به هر حال، شما هنوز باید بحرانی را که از تاثیر نظرات صلح طلب تان بوجود آمده را حل کنید. اگر نتوانستید همین الان به رویاهایتان برسید، سعی کنید ناامید نشوید.

متولد آذر : شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

متولد دی : زندگی عاطفی شما دستخوش یک سلسله ناملایمات شده که به زودی حل و فصل خواهد شد و این امر نگرش شما را به آینده مثبت و امیدوارکننده خواهد کرد.از یک آزمون با سربلندی خارج می شوید و این موجب خوشحالی شما و خانواده تان می شود. اعتماد به نفس بالایی دارید که یک صفت مثال زدنی در شما به شمار می رود و نباید آن را دست کم بگیرید یا از دست بدهید . تغییراتی در وضعیت ظاهری محیط کار با زندگی شما به وجود می آید که دلچسب و گواراست.

متولد بهمن : امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

متولد اسفند : امروز بهرام حساس وارد ششمین خانه‌تان شده و مدت شش هفته ماندگار می‌شود و قتی این سیاره نگران وارد اولین خانه تان یعنی خانه ” خود” می‌شود خونتان به جوش می‌آید!! با همه این احوال پیدا کردن راهی برای تخلیه کردن انرژی تان خیلی اهمیت دارد، البته قبل از اینکه به خشونت و عصبانیت منجر شود! اگر از جنبه مثبت نگاه کنید، شما اکنون بنیه و نیروی بیشتری دارید. پس پروژه‌ای که نیاز به کار سخت دارد را شروع کنید، بخصوص اگر مدتی از این کارها نکرده‌اید! وقتی که تمرین بدنی‌ای را شروع کنید احساس بهتری خواهید داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 981
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 6,207
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 14,342
  • بازدید ماه : 97,859
  • بازدید سال : 616,429
  • بازدید کلی : 7,236,304