loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 147 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

متولد اردیبهشت : اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

متولد خرداد : امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.

متولد تیر : شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

متولد مرداد : اگر امروز كسی شما را به مهمانی دعوت كرد، حواستان باشد كه دعوتش را قبول نكنید. برای اینكه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما كارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج كارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینكه با این ور و آن ور رفتن و جان كندن وقتتان را تلف كنید، سعی كنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان كمك بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران كار سختی است، اما درحال حاضر این كار عاقلانه‌ترین راه است.

متولد شهریور : امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

متولد مهر : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

متولد آبان : ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

متولد آذر : سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت كند، در حالیكه شما تلاش می‌كنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ كنید. اما امروز درحالیكه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افكار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممكن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یك یا دو روز صبر كنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

متولد دی : شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

متولد بهمن : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

متولد اسفند : کشتی زندگی شما در حال حاضر در کنار یک بندر لنگر انداخته است، یعنی این که زندگی شما در یک حالت سکون و ﺁرامش به سر می‌برد برای اینکه زندگی تان زا از این حالت خارج سازید باید تلاش و صبر را پیشه راه خود کنید تا کشتی زندگی‌تان حرکتی را ﺁغاز کند.البته افراد و اعضای خانواده تان به شما کمک‌ها و راهنمایی زیای را انتقال می‌دهند تا زندگی تان از این حالت خارج شود، بهتر است از تمام نصایح ﺁنها استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 1068
  • آی پی دیروز : 701
  • بازدید امروز : 6,468
  • باردید دیروز : 3,557
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 26,098
  • بازدید ماه : 109,615
  • بازدید سال : 628,185
  • بازدید کلی : 7,248,060