loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 285 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)
اولین اختلاس سال 94 :

" پسرم عیدیاتو بده به من برات نگه دارم !! "

.

★ اس ام اس جدید و خنده دار نوروز 94

.

آقــا واســه عــیـد دیــدنـی روبــوســی خــَـز شــده دیــگــه ...

کــی پــایـَــســت لب بگیریم ؟ :D

.

★ اس ام اس جدید و طنز نوروز 94

.

از من عیدی نخواین

من خودم هدیه الهی ام ^_^

اینجوریم نگاه نکن خدا قهرش میگیره !!


.

★ اس ام اس طنز فروردین 94

.

میگن زیبا رویان بی وفایند

الان من بی وفایم عایا ؟!

شما بی وفایی از من دیدین ؟!!

نه بگید میخوام بدونم خوب ...

نگا چجوری واسه آدم حرف در میارن خب !!

.

★ اس ام اس خنده دار فروردین 94

.

دیشب ساعت 23:57 دقیقه رفتم دستشویی

اومدم بیرون دیدم ساعت 01:01 بود !!

نمیدونم مگه من اون توو چیکار میکردم ؟!!

.

★ اس ام اس جدید فروردین 94

.

پیرمرده دم‌ عابربانک کارتشو‌ داده به من

میگه موجودی بگیر برام ...

براش گرفتم ، میگم 5 هزار تومنه پدر جان

گفت خاک بر اون سرت کنن با این موجودی گرفتنت و رفت !! :|

.

★ اس ام اس باحال فروردین

.

به دختره میگم دوست داری بیای گروه ما ؟

میگه: نه الان بابام خونس نمیتونم بیام بیرون o_O

الان یکم بهترم ولی دکتر گفت یه بار دیگه خودزنی کنی میمیری ...

.

★ استاتوس های جدید فروردین 94

.

یه ﺩﻭﺱ دختر ﺷﯿﺮﺍﺯﯾﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ

ﮐﻪ ﻭﻗﺘـﯽ ﻣﯿـﺎﺩ ﺗﻮ ﺑﻐﻠﻤﻮﻥ ﺩﯾﮕـﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺮﻩ !! :)

.

★ پیامک های جدید و طنز فروردین 94


.


خیلی خوشحالین که الان عیده ؟!!

خواستم بگم 4 ماه دیگه ، ماه رمضونه

التماس دعا :D

.

★ استاتوس های جدید و طنز فروردین 94

.

اگه تو سالی که گذشت خطایی از من دیدین

حتماً خطای دید بوده ...

وگرنه من که خیلی گلم ^_^

.

★ استاتوس های خنده دار فروردین 94

.

امسال یکم آدم شو

شعور داشته باش

دست از دیوونه بازیات بردار

بیشترین حرفی که از صبح تاحالا بم زدن :|

.

★ بزرگترین سایت اس ام اس

.

شنیدین؟

امسال سال همکاری ملت و دولته ...

آخ جون یعنی ما هم میتونیم اختلاس کنیم !! :D

.

★ بروزترین سایت اس ام اس

.

مرد بایس همیشه دو جاش کبود باشه !!

 یکی پا چشش ، یکی هم روی دستش

هرچی خانمش گفت دستشو محکم بزنه رو چشمش و بگه چشم !!

وقتی برگشت و خانمش نتیجه رو پرسید

محکم بزنه رو دستش بگه آخ یادم رفت !! :D

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 152
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 964
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 5,172
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,307
  • بازدید ماه : 96,824
  • بازدید سال : 615,394
  • بازدید کلی : 7,235,269