loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 163 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس جدید تیکه دار ۹۴

من خیلی “با احساسم”

ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !

اس ام اس جدید تیکه دار ۹۴

می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

اس ام اس تیکه دار ۹۴

 

هیسسسسسسسس …

کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن

آهسته تر سراغش را بگیر !

ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !

اس ام اس جدید تیکه دار فروردین ۹۴

 

دل من تنها بود

دل تو اما نه

آفرین بر دل پر مشغله ات

کز سر لطف با دلم بازی کرد

اس ام اس خفن تیکه دار ۹۴

 

عزیزم

شما روی پاهات نمی تونی وایسی

چه برسه به حرفات

اس ام اس کوبنده فروردین ۹۴

 

دل شما کاروانسرا نیست

نگذارید دیگران وسط دل شما

خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند

اس ام اس تیکه دار غرور ۹۴

 

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس

ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم

استاتوس کوبنده تیکه دار ۹۴

 

وقتی تن کسی رو زخمی کنی

دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه

اس ام اس خفن و تیکه دار ۹۴

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ

ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !

اس ام اس جدید تیکه دار ۹۴

به آدم ها تکیه نزن

آدم ها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی می کنند

اس ام اس تیکه دار

 

اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش !

اس ام اس تیــکه دار ۹۴

 

نه !

چشمانم شور نبود

اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !

اس ام اس تیکه دار و کوبنده ۹۴

 

من دلم گرم تو بود

تو سرت گرم دلم

جملات جدید تیکه دار ۹۴

 

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی

جملات فاز سنگین تیکه دار ۹۴

 

باید قاب بگیرم حرفهایت را

همه “عکس” شدند !

اس ام اس سنگین تیکه دار

 

یه خط داشت اما هفت خط بود

به همین سادگی …

اس ام اس فاز سنگین و تیکه دار جدید

 

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …

ولی محبت خیانت میاره !

اس ام اس فروردین ۹۴

 

اینی که من دارم می کشم

درد بی تو بودن نیست …

تاوان با تو بودنه !

اس ام اس  تیکه دار خفن ۹۴

 

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !

خاموشت کردم تا ابد …

اس ام اس تیکه دار ۹۴

 

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطای دیدم بود

اس ام اس تیکه دار

 

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که

با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

اس ام اس تیکه دار فروردین ۹۴

 

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم

“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …

اس ام اس ۹۴

 

آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …

آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !

من خیلی “با احساسم”

ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !

اس ام اس جدید تیکه دار ۹۴

 

می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

اس ام اس جدید تیکه دار ۹۴

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 978
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 5,996
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 14,131
  • بازدید ماه : 97,648
  • بازدید سال : 616,218
  • بازدید کلی : 7,236,093