loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 222 پنجشنبه 23 مهر 1394 نظرات (0)

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می‌کنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول کنید و با آنها موافقت کنید.

 

متولدین خرداد

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید.

 

متولدین تیر

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

از دیروز تا بحال هیچ چیز تغییر نکرده، اما ظاهرا شما الان شادتر و سرحال تر شده اید. پس به جای نگران شدن به خاطر چیزهایی که تحت کنترل شما نیست، فقط به کارتان ادامه دهید. اما گفتن این حرف که شما هیچ وقت تسلیم نخواهید شد اشتباه است! شما خیلی راحت در راهکارهای خود بازنگری کرده و تاکتیک‌هایتان را عوض می‌کنید. پس اگر خواهان آزادی‌های دیگری در زندگی تان هستید، که حتی مشکلاتی هم برایتان به همراه دارند، سعی کنید که تا آخر راه مقصد نهایی خود را گم نکنید.

 

متولدین مرداد

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

 

متولدین شهریور

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

 

متولدین مهر

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

 

متولدین آبان

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.

 

متولدین آذر

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریك كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

 

متولدین دی

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

 

متولدین بهمن

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینكه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت كردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فكر كردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینكه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید كه با هر سازی برقصید!!

 

متولدین اسفند

فال روزانه جمعه 24 مهر 1394

ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 730
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 2,882
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,017
  • بازدید ماه : 94,534
  • بازدید سال : 613,104
  • بازدید کلی : 7,232,979