loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 209 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه |جملات عاشقانه جدید

هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت
کاش می گفتند،در این ره،چه بر لیلی گذشت
.
.
.
اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
برای عاشق شدن

نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،

برای عاشق شدن

باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
درمیان دست هایت عشق پیدا می شود

زیر باران نگاهت نسترن وا می شود

با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو

مهربانی های قلبت خوب معنا می شود...
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
هیچی تو دنیا

به اندازه بغل محکم و عاشقانه...

کسی که دوسش داری

به آدم آرامش نمیده...!!!
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
و چه انتظـــار بزرگـــي ست...
اينكه بدانـــي...
پشت هـــر دوستت دارم...
چقـــدر دوستت دارم...
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
گاهی سخت میشود
دوستش داری ونمیداند
دوستش داری ونمی آید
دوستش داری وسهم تو ازبودنش
فقط تصویریست رویایی درسرزمین خیالت
دوستش داری وسهم توازاین همه تنهایی است
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
اميد دل تنهايم

من از طرح نگاه تو اميد مبهمى دارم
نگاهت را نگير از من كه با آن عالمى دارم

هميشه دوستت دارم
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
من ماندم و یک طناب

که اگر می ماندی تاب می شد برای دخترمان

نه حلقه دور گردنم ..
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
با خیلیا میشه عاقلانه صحبت کرد
ولی فقط با یک نفر میشه دیونه بازی در آورد
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
با هیچ مزه ای عوض نمیکنم نمک چهره ات را,ولی متعجبم.... از شیرینی لبانت در این نمکزار!
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
مـــي پرسي: چقدر دوستم داري...؟
مـــي خندم: جهـــان را متر كـــرده اي....؟!
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
دو کلمه حساب باهات دارم:

دوستـت دارمــــــــــ
.
.
.
دلنوشته های عاشقانه
sms love
.
.
.
به من نگو " گلم"!

من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 933
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 4,080
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 12,215
  • بازدید ماه : 95,732
  • بازدید سال : 614,302
  • بازدید کلی : 7,234,177