loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 235 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

متولد اردیبهشت : شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

متولد خرداد : شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

متولد تیر : شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

متولد مرداد : امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زیاد كار كردن را نمی‌دهند. فراموش نكنید كه نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شكایت كرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب كنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

متولد شهریور : ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

متولد مهر : امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

متولد آبان : گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

متولد آذر : اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت ها و خوشی های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه تان محیطی عالی و فوق العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات تان فراهم می آورد. شما خودتان می دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

متولد دی : امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

متولد بهمن : امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

متولد اسفند : در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 1009
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 7,938
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 16,410
  • بازدید ماه : 99,927
  • بازدید سال : 618,497
  • بازدید کلی : 7,238,372