loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 729 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می‌کنند.

متولد اردیبهشت : زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.

متولد خرداد : شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.

متولد تیر : امروز یادآوری یکی از خاطرات مربوط به گذشته ممکن است برای شما تبدیل به موضوعی جالب شود، چراکه نگاه شما امروز متفاوت‌تر از قبل شده است. شاید دلیلش این باشد که شما امروز رویاها و خاطرات خود را با رنگهای روشن تر رنگ آمیزی می‌کنید!! البته حالا پیدا کردن واقعیت به آن آسانی که فکر می‌کردید نیست، پس درخلال این رویاهای رنگارنگ به دنبال یافتن داستان واقعی باشید.

متولد مرداد : امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است كه در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری كنید. شما اكنون قابلیت‌هایی دارید كه شما را تبدیل به میزبانی مهربان كرده است، بنابراین می‌توانید تعداد كمی‌از دوستانتان را دعوت كرده و بساط كباب را راه بیندازید! شما باید برای كسانی كه دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست كنید و در این كارچیزی را دریغ نكنید.

متولد شهریور : شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.

متولد مهر : امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.

متولد آبان : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولد آذر : هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

متولد دی : شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.

متولد بهمن : شما فعالیت‌هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی‌باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد.

متولد اسفند : امروز خود انگیخته بودن برای شما کار سختی است، برای اینکه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اکنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت کردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 204
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 976
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 5,734
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,869
  • بازدید ماه : 97,386
  • بازدید سال : 615,956
  • بازدید کلی : 7,235,831