loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 346 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)
دریای خیالت
طوفانی هم باشد
فرقی ندارد
همیشه دلم قرص است
زیرا فانوس عشق تو
تمام احساسم را به خانه می برد

.


.

ﭼﻪ ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﺤﺮﻡ ﺩﻝ ﯾﮑﯽ
ﯾﮑﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﯼ
ﺑﻬﺖ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﺵ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﮕﻪ
ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﺕ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﯿﮕﯽ
ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﻪ
ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﯽ
ﺣﺴﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺗﻨﻔﺮ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻧﻤﯿﺸﻪ.

.


.

آسمـــانت بـــی غبار/سهـــم چشمانت بهار

بخت و تقدیرت قــشنگ/عـــــمر شیرینت بلند

سرنوشــتت تابـــناک/جـــسم و روحـت پـــاک پـاک

روز عشــق و مهربانی مبارک

.


.

تورا هرلحظه به خــاطر مى آورم بـــــى هیچ بهانـــه

شاید عشق این باشد

.


.

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت

عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

روز ولنتاین مبارک

.


.

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است

صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد

صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

.

 

.

اس ولنتاین ۹۳ در سایت فتوکده : http://photokade.com

.

سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها

.

.


.

مال من باش ولنتاین !

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم …

با آغوشها و بوسه ها

جایی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

.


.

ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

روز عشق مبارک

.


.

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاینت مبارک گلم

.


.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من

.


.

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی

عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

.


.

زنــدگــــــی عشـق است افســانه نیست

آنکه عشـق را آفرید دیوانــه نیست

.


.

واســه روز ولنتــاین دوتا ستاره تقـــدیمت مـی کنم

یـه سـتاره پـر بوســــه که دلــم بی تو نپـوسـه

یه ســـتاره پر امید واسه هر کــی تو رو دید

ولـــنتــایــن مـــبارک

.


.

جــانــا پر پروانه مـــا را بپذی

عشـــق دل دیوانه ما را بپــذی

یـــک روز دگــر مــانده به پیــمان عشق

تبریـــک صمیمانه مـــا را بپذیر

.


.

زیـــباترین شب زمین شب پر از نگاه تو

دعـــای مـــن برای تو ، خــــــــــدای من پناه تو

.


.

امـــروز روز سپاس گــذاری از خــداوند است

زیرا که عشق را آفریــد تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجـــود به او بگــوییم

عشـــق مــن روزت مبـــــــــــــــــــــــارک

.


.

با تو از خاطـــره ها ســرشارم. بــا تـتو تا آخـــر شب بیــدارم

عشق من دست تــو یعنــی خــورشید. گــرمـــی دســت تو را کــم دارم

.


.

شب عشــق است و هـــر کس دســت یار خــویش مـــی بوسد

غریبم، بی کسم،من دســـت غم ،غـــم دست مـــن بوسد

ولنتــاین مبــارک

.


.

عمـــــــــــــــــــــری با غـــم عشقت نشــستم

به تو پیـــوستم واز خود گسستم

ولیکن ســـــــــــرنوشتم این ســه حرف بود

تو را دیــدم. پرســـتیدم . شــکستم

.


.

زتمـــــــــام بودنی ها تو فقــط از آن مـــن باش

که به غــــیر با تـــو بودن دلـــــــــــــم آرزو ندارد

روز عشـــــــــــــــــــــــــق مبارک

.


.

میدونــــــــــــــی ولنــتاین یعنــی چی

یعنی اینکه یه عاشق واقعــی باید به یــه نفــر دل ببــنده و تا آخر عمر هم

عاشقانه عاشقــش باشه .عاشقــتم تا هــمیشه

ولنــتاین مبارک

.


.

عشــق من دســت تو یعنــی خورشید. گــرمی دســت تو را کم دارم …

ولنتـــاینت مـــبارک گـــــــلم

.


.

مهم نیـــست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند بـــــرای اینکه به تو بگویم

بـــــــــی بهـــانه دوســـتت دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 881
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 3,570
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,705
  • بازدید ماه : 95,222
  • بازدید سال : 613,792
  • بازدید کلی : 7,233,667