loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 297 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

“تو” عقربه ی ساعت شماری و من دقیقه شمار! لحطه شماری می کنم برای دوازده تمام…!

اس ام اس زیبا (5)

صندلیت را کنار صندلیم بگذار همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها

ته قصه ما تلخه دوست دارم ولی میری آخه این رفتن اجباره ازم چشماتو میگیری با این که از همه دنیا بدونت دیگه سیرم من دلم میخواد دم رفتن بخندی تا نمیرم من . . .

 

بـــرای یک ماه نبودنــــت را سکوت می کنــم سحر با یک عکس افطار با یک خاطره

پیامک های زیبا

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی ! حوا بودن تاوان سنگینی دارد وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هوا نیاز دارند

اس ام اس زیبا سری 5

رفتی ؟ فدای چشمان خیسم وعده دیدارمان آن روز باشد که برای نوازش دستانم آغوشم ، بوسه هام و مهربانیم له له بزنی آن روز اگر پشت گوشت را دیدی مرا خواهی دید من رفتم برای همیشه !

هیچکس بعد هیچکس نمرده ولی … خیلیا بعد خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .

میدونی محبت یعنی چی ؟ م = من ح = حالا ب = به یاد ت = توام

اس ام اس زیبا و جدید

آسمان گفت که امشب ، شب توست سرخی صورت گل ، از تب توست آنچه تا عشق مرا بالا برد بوسه گاهیست که نامش لب توست

من آن نی خشکم که برلب های نوازشگر ناپیدای توکه قصه فراق رادرمن می نوازد به غربت خویش پی می برم

دلم عجیب بچگی می خواهد خسته ام… فقط یک قلم لطفأ… می خواهم خودم راخط خطی کنم!

اس ام اس زیبا و جدید

بر سر در قلبم غزل از حضرت زهراست در بزم وجودم خبر از غربت زهراست

مگه ازت چی کم دارم که روز  وشب نازمیکنی؟ فکر میکنی ازم سری ، بال داری پروازمی کنی؟

مرد باید از بیرون که اومد یه نعره بزنه تا چهار ستون خونه بلرزه و با ابروهاى درهم کشیده یه مشت بکوبه به دیوار و بگه : زززززززن مگه نگفتم ظرفارو خودم میشورم عشقم ؟

اس ام اس زیبا و جدید

دمشان گرم؟ منظورم با لاک پشت هاست ! انگار میدانند آخرش هیچی نیست که هیچ عجله ای ندارند !

با نفس های گرم عشق صبحی تازه را آغازگر باشیم ریه های احساسم هوای تو را می طلبد امروز …

خود را دوست داشتن مراقب خود بودن و به خوشبختی خود اولویت دادن خودخواهی نیست ضرورت است

انسانها در هیچ یک از ویژگی هایشان به اندازه نیکی کردن به همنوعان خود خدای گونه نیستند

به بعضیا باید گفت من خودم یه پا واگیرم ، به پا حالتو نگیرم!

اولین ها همیشه تو ذهن آدم می مونن سعی کن اولینت ، بهترینت باشه

اس ام اس زیبا و جدید سری 5

سریع ترین نقاشی بود که دیدم در یک چشم بهم زدن روزگام را سیاه کرد

دلم تنگه تنگ چشم هایی که روزی از نگاه دزدکی اش پر از ذوق می شدم …

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد وابستگی ام را به تو باور کردم

جمله های زیبا

ای کاش شعورم مدرک داشت تا بلکه بعضیا به هوای مدرکشم که شده یادش بگیرند

اگر دل بستی ، محکم نبند او می رود و تو می مانی و یک گره کور …

فاصله ها هرگز مانع فراموش کردن بهترین هایمان نمی شود مهم قلب ماست که از پشت فاصله ها برای بهترین هایمان می تپد …

اس ام اس زیبا و جدید

بعضیا هم هستن کات مات حالیشون نیست! فقط دوس دارن بازی کنن !

به بعضیام باس گفت : احساس نمیکنی باید تعداد عزیزای دلتو کمتر کنی؟

ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﺭﻭ ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻗَﺪﺭﺷﻮ ﻧِﻤﯿﺪﻭﻧﯽ مثل پدر و مادر

اس ام اس زیبا

در بند می مانم که شاید باز گردد سـاده بگویم ، قصه ام آغـاز گردد

تو را نمی بخشم ! که وقت بودن ، نبودی ! وقت دیدن ، ندیدی! وقت عاشقی ، منطقی بودی ! وقت گریه … تو را هرگز نمی بخشم که هرگز با من نبودی و به سادگی ، همه ام با تو …

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو بر روی پیشانی ام نوشته شده و تو باید باشی تا با لبهایت آن را برای من رقم بزنی !

اس ام اس زیبا

خوش به حال رفتگر درسته شبا با آشغال سر و کار داره ولی روزا با بعضی آدمای آشغال سر و کله نمیزنه …

انگار ھمیشه حرف ”ر” اضافه است به ھرکی گفتم درکم کن دکم کرد

دلم یک آلزایمر کوچک می خواهد آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان دنیا سکوت کنم

اس ام اس زیبا

سردم شده است و از درون می سوزم حالا شده کار هر شب و هر روزم تو شعر مرا بپوش سرما نخوری من دکمه ی این قافیه را می دوزم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 639
  • آی پی دیروز : 1083
  • بازدید امروز : 2,645
  • باردید دیروز : 6,845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 29,120
  • بازدید ماه : 112,637
  • بازدید سال : 631,207
  • بازدید کلی : 7,251,082