loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 217 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

کاش می شد بفهمی کاش میدونسدی چه قدر عاشقتم ولی انگار هر چیزرو ارزو کنیم اصلاً به اون نمیرسیم …
عاشقتم تا دنیا بر جاست
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
چه خوش خیال است،فاصله رامیگویم،به خیالش تورا ازمن دور کرده نمی داندجای تو امن است،اینجا درمیان دل من
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
من حاضرم ههمه چیمو بدم …

ولی اونی که دوسش دارم رو از دست ندم…

هیچوقت حتی برا یه لحظه…

♥♥♥ تقدیم به عشق همیشگیم ♥♥♥
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
حال من پر شده از برق نگاهت دلبر !
رخ مهتابی تو در دل شب ، بس زیباست
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده
واسه رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
دوست میدارمش
اما…
میتزسم بگویم و بگوید:
“مرسی”
یا بگوید:
به این دلیل و آن دلیل دوستم ندارد…
یا چه میدانم
بگوید:
لیاقتم بیشتر از این حرف هاست…
میترسم از اینکه
هرچیزی بگوید جز:
“من هم دوستت دارم”
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
♥تو♥

مال منی….

و این حس مالکیت نمیگذارد کسی تو را از

قلمرو حافظه ام دور کند….
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
چه با ارزشن آدمایی که وقتی میفهمن خیلی دوسشون داری ولی بازم “آدم” می مونن
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
بـــه ســـلامتـــی روزی كـــه …

بشــــم قــــسـم عشــــقم !!!

قســمـــش بــــشه بـــه ارواح خـــاك نــفســـم…
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
گاهی قدرت
یه لمس ساده.یه نگاه زیبا.یه گوش شنوا و یه توجه کوچیکو جدی نمیگیریم
ولی همینا هستن که زندگیو زیبا میکنن
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هرشب از خودم پناه میبرم به تو
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
آهای همیشگی ترینم….

تمـــــام فعــــل های ماضی ام را ببـــــر

چـه در گذر بــاشی

چـه نباشی

بـــرای من

استــمراری خواهی بود…..

من هر لحظــه تو را صرف میکنــم
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
تمام تو
مال من است
و من خودخواهم
درمالکیت تو
من لجبازم
در دوست داشتنت
من مغرورم
به احساست…
چون
تو
تنها تعلق در خاطر منی…
و این تمام دوست داشتن من است..!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
عشق فراموش کردنی نیست بخشیدن است…
گوش کردنی نیست درک کردن است….
دیدن نیست احساس کردن است…..
جا زدن و کنار کشیدن نیست ادامه دادن است……
حتی تنهااااااااا….
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
من فدای تو جای همه ی گل ها تو فقط بخند…♥
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
عشق که بهانه نمی خواهد

تو را که می بــــــــــــــــینم

بی اجازه می ریزد توی قلبم

خودت قشنگ ترین بهانه ای برای دوست داشتن

حتی گاهی که از چشمانم دوری…..
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
یه کم مرزای بین منو دستاتو کم کن
منو بغل بگیرو از این طوفان ردم کن
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
هیچ کجا
جز خواب روی بازوهای مردانه ات
امنیت را معنا نمیکند
برایم….
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
کــــاش ببــیـــــــنـمــــت دوبـــــــاره

خیـلی کـم حـتی یه لـحـظه

مــــثــــــــــه اونــــــــــــــــ روزای اول

هــمــــــــه ی جـــــونـــم بـــــلـــــــــرزه
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
آغوشی باش و مرا به اندازه تمام اشتباهاتم بغل کن بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود فقط نگاه باشد و نفس… زندگی آنقدرها هم دوام نمی آورد, همین حالا هم دیر است
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
تمام ‏گوشه‬ های
جهان
را ‫‏بگردم‬
‫‏جیگر‬ گوشه ام
‫‏تویی‬…
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
تو استـعـاره ای هستـی از تمــام حس هـای خـوب دنیــا
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
هنوز همون دیوونم و فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
میگن عاشقا،عشقشونو خوشگل می بینن،ایندفعه که دیدمت خیلی خوشگل شده بودی،نمیدونم توهردفعه خوشگل ترمیشی یامن عاشق تر؟!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
من ناخدای عشقم
طوفان حریف من نیست
من عاشق توهستم
مجنون رقیب من نیست
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

صدا کردنت کافی نیست ،

شکوه اسم تو را باید لمس کرد !
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
ميدونى “دوست دارم” يعنى چی؟
د: دلمو بهت ميدم
و: ولت نميکنم
س: سايه سرت ميشم
ت: تمام عمرم کنارت ميمونم
دا: داغون ميشم از نبودنت
ر: راه دلشکستنتو بلد نيستم، يادم نميگيرم
م: مرگم نميتونه عشقمو از بين ببره
.
.
با تمام وجودم دوستت دارم
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
عـــــــشـــــــق..
تمدیدت میکند
حتی اگر تمام شده باشی
.
.
.
جملات عاشقانه جدید | اسمس عاشقانه
New romantic phrases
.
.
.
دوست داشتن تو مانند کشیدن کبریت در باد است
من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
میکشم آخرین دانه کبریت را
هر چه بادا باد…

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 909
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 3,776
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,911
  • بازدید ماه : 95,428
  • بازدید سال : 613,998
  • بازدید کلی : 7,233,873