loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 190 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

پاییز شده و خرمالوهای لبانت گل انداخته

مرا به نوبرانه ای گس مهمان کن !

پائیز مبارک …



اس ام اس پاییزی عاشقانه





تمام آنچه که از زندگی می خواهم :

یک غروب پنجشنبه پاییزی ست با پنجره ای رو به درخت ها

و کلاغ ها و هوای ملس و مرموز مهر با یک فنجان چای تازه دم

و یک برش بزرگ از کیک خانگی مادرم با موسیقی دلبخواهی

و خیالی که از بابت تو سخت راحت است !



اس ام اس پاییزی عاشقانه




پاییز تابناک آه ای شروع پاک

هر نم نمت نشست بر دوش نرم خاک

وقتی که دست تو آرامش من است

چشمان آسمان از عشق روشن است

من از تو عاشقم من فصل بی بهار

یک عمر در تو هست پاییزی ام ببار



اس ام اس پاییزی عاشقانه




من و یک پاییز و یک مهر در جاده ای

پر پیچ و خم از برگ های نم پاییزی

کمی مه و کمی بوی آتش

چه لذتی داشت اگر تو هم کنارم بودی …



اس ام اس پاییزی عاشقانه




چشم به راه توام پاییز ، از بهار و تابستان گرم نشد آبی …

بیا پاییز جادوگر ! طلایی کن سبزینه برگ های درخت آرزوهارا …



اس ام اس پاییزی عاشقانه




مثل همیشه مرا کاشت و رفت

این بار آمدنش یک سال طول کشید

پاییز آمد ، حسابى میوه داده بودم

حالا هر سال پاییز مى آید

دلتنگى هایم را مى چیند و مى رود …



اس ام اس پاییزی عاشقانه




پاییز منم که هر روز چهره ی زردم را با سیلی دروغ هایت سرخ می کنم

تا هرگز نفهمی آنکه بهار سبزم را به خزان نشاند تو بودی …



اس ام اس پاییزی عاشقانه




برگ بر روی درخت نیست که نیست

مرغک دل به هوا پر زد و رفت

روی شاخک های این بید کهن

قُمری من به کجا پر زد و رفت ؟



اس ام اس پاییزی عاشقانه



پاییز دلگیر نیست

دلم گیرِ پاییز است …



اس ام اس پاییزی عاشقانه




کاش چشمانم را می بستم و اول زمستان باز می کردم !

امسال بی تو تحمل نبودنت را در پاییز ندارم …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 496
  • آی پی امروز : 975
  • آی پی دیروز : 405
  • بازدید امروز : 5,483
  • باردید دیروز : 5,284
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,618
  • بازدید ماه : 97,135
  • بازدید سال : 615,705
  • بازدید کلی : 7,235,580