loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 233 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

اس جدید عاشقانه ۹۳,اس ام اس های عاشقانه جدید مهر ۹۳,اسمس جدید

 

من تمنا کردم که تو با من باشی

و تو گفتی هرگز هرگز

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت

.

.

غروب جمعه …
از زندگی من دلباز تر است

.

.

بپیچون …

ولی نه کسی رو که خودش جاده چالوسه

.

.

نمی دانم که عشق تو را به من شناساند یا اینکه تو عشق را به من شناساندی

تو همان عشقی و عشق همان تو

.

.

تو رفتی و چمن شد زرد بی تو

دلم همسایه شد با درد بی تو

نبودی تا ببینی غم چگونه

به دشت سینه ام گل کرد بی تو

.

 


.

همه نیمه گمشده دارند

ولی تو …

تمام پیدا شده ی منی

.

.

تکرار اسم تو این روزها

حادثه ی تکراری زندگی من است

هیچ دیوانه ای از این همه تکرار

به اندازه ی من ، لذت نخواهد برد

.

.

لاف می زنم فراموشت کرده ام

هنوز تکه ای از عشقت را نگه داشته ام

قلبم که درد می گیرد

زیر زبانم می گذارمش

.

.

دوست داشتن تو یادگاری نیست ، که حک کنم بر تنم !

دوست داشتن تو ریشه ای ست در وجودم

که سبز می شود

قد می کشد ، بزرگ می شود ، گل می دهد

هر روز ، هر ماه و هر سال بیشتر

.

.

بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت !

بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت !

بعضی ها را نباید خواست ! نباید دوست داشت !

اما دل است دیگر …

اسیر این نگاه بیقرار

میخواهد و دوست میدارد

.

.

به خانه ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف ها را نداریم

آتشش بزن ، تو به گرمای قلب من عادت کرده ای

.

.

قهرم !

با دنیایی که بینمان فاصله ای به درازای حسرت “ندیدن تو” گذاشت !

.

.

مرد واقعی …

مردیه که وقتی یه دختر رو دوست داره ، باید برای بقیه دخترا نماز میت بخونه !

.

.

راه گریزی نبود

عشق آمد و جان مرا در خود گرفت و خلاص !

من در تو …

همچون جزیره ای خواهم زیست

.

.

روزگار گرفتارم کرده

بی حواسیم را جای بی معرفتیم نگذار

بیادتم رفیق

.

.

دخترک نابینا هنوز هم برای ماهی قرمز مرده اش غذا میرخت …

همه میگفتن بیچاره نمی بیند که مرده است

اما او بهتر میدانست

فقط نمی خواست تنهاییش را قبول کند

.

.

لایق پرستش است

کسی مثل تو

که در این بی مهری ها

بی چشم داشت محبت می کند

.

.

چای یا قهوه

فرقی نمیکند

کافه چی نمیداند

تنها که باشی

تمام نوشیدنی ها تلخند …

.

.

کی رفته ای ز دل ؟ که تمنا کنم تو را

کی بوده ای نهفته ؟ که پیدا کنم تو را

غیبت نکرده ای ، که شوم طالب حضور

پنهان نگشته ای ، که هویدا کنم تو را

با صد هزار جلوه برون آمدی که من

با صد هزار دیده تماشا کنم تو را

.

.

گاهی ما عکسی را میسوزانیم

و گاهی عکسی ما را میسوزاند

.

.

کسی چه می داند ؟

که من “هوش و حواسم” را میان گاه و بی گاه

“لبخند های مردانه ات” جا گذاشته ام !

.

.

تمام ستارگان را همسایه تو خواهم کرد

تا ماه بودنت را ثابت کنم

.

.

جز کنارت

هر کجای دنیا که باشم

غریبم

.

.

آن دشمنی که دوست نگردد ، دل من است

آن عقده ای که حل نشود ، مشکل من است

از دشمنان چگونه شکایت توان نمود ؟

جایی که پاره ی تن من ، قاتل من است

.

.

برای دوست داشتنت …

محتاج دیدنت نیستم ، گرچه نگاهت آرامم میکند !

.

.

ساعت ها استدلال برای دل کندن از تو بی فایده است !

هنوز عاشقانه دوستت دارد

.

.

بهترینم ، بی تو روزهایم مثل شب تاریک است

مثل گذشتن از پل صراط ، از روی یه تار باریک است

.

.

عشق “یه” بخشه …

پس یادمون باشه اونو بین دو نفر یا بیشتر قسمت نکنیم

.

.

منبع : سایت یک قدمی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 590
  • آی پی دیروز : 1083
  • بازدید امروز : 1,995
  • باردید دیروز : 6,845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 28,470
  • بازدید ماه : 111,987
  • بازدید سال : 630,557
  • بازدید کلی : 7,250,432